מטבחים יוקרתיים - טרנדים בולטים בעיצוב מטבחים

כל עוד מדובר בעיצוב של מטבחי יוקרה למעשה מדובר בעולם ומלואו. עיצוב מטבחים יוקרתיים הינו נישה בפני עצמה בעולם של עיצוב פנים. כיום יותר ויותר אנשים מבינים את סדר הגודל של חשיבות המראה והעיצוב של המטבח. ישנן אינסוף אפשרויות ומגוון מאד רחב של פעולות שיכולות להפוך גם את המטבח שלכם למטבח יוקרתי. אפשרויות אלו יכולות להיות בצורה של עיטורים וגילופים על הרהיטים במטבח, בבחירת הצבעים, התאורה ועוד אמצעים ורכיבים שונים שיכולים לשפר בצורה משמעותית את האווירה של המטבח.

מטבחים יוקרתיים בדרך כלל נחשבים לכאלה בזכות כמה גורמים וביניהם, רמת הנוחות, הפונקציונאליות והשימושיות של המטבח, החידושים ובכלל החשיבה שהושקעה בעיצוב ובתכנון של מטבחי יוקרה ולאו בהכרח סדר הגודל של העלויות שהושקעו בו. תאורה וטכנולוגיית למטבח יוקרתי

מטבחי יוקרה

הינם מטבחים בעלי מנגנוני תאורה משוכללים ומתקדמים. שילוב של מנגנונים אלו יכול להיעשות תוך כדי התקנתם בארונות המטבח, שילוב של תאורה רכה בצורה של ספוטים בתקרת המטבח, תאורה מיוחדת המיועדת לפינת האוכל ועוד מגוון רחב של אמצעי תאורה שיוכלו להקל על אופן העבודה למטבחי יוקרה מיוחדים. אלמנט נוסף שיכול לתרום לתחושת היוקרתיות של המטבח מזוהה עם טכנולוגיית הטאצ'- מגע. טכנולוגיה זו למעשה מאפשרת פתיחה וסגירה של ארונות המטבח על ידי מגע קל.

מטבחים יוקרתיים בעלי מנגנוני מגע מתקדמים

טכנולוגיית הטאצ' משחקת תפקיד מאד מרכזי כיום בכל הנושר של עיצוב מטבח יוקרתי, וכיום כל מי שמעוניין לעצב מטבחים יוקרתיים מתחיל כמובן בשילוב טכנולוגיה זו המאפשרת לבצע את הפעולות הבסיסיות ביותר במטבח בצורה נוחה קלה ושקטה יותר. שילוב של מנגנוני מגע למיניהם במטבח יוקרתי דוגמת מנגנוני פתיחה וסגירה, מנגנוני הזזה פנימיים כמו התקנה של מדף נשלף בעת פתיחת הארון, או מנגנון תאורה אוטומטי שנדלק בעת פתיחת דלת הארון או השידה, יכול לסייע בצורה משמעותית לנוחות העבודה במטבח וכמובן למראה ולאווירה שלו. מטבחי יוקרה בנוסף הם מטבחים בעלי רמת ניקיון גבוהה, בהתאם לכך חשוב להקפיד על בחירה נכונה של חומרי גלם ובמיוחד חומרי ציפוי לארונות המטבח או שיש למטבח, שיתאימו לחומרי ניקוי דוחי לכלוכים יעילים ונוחים לשימוש.