מטבחים מעץ מלא - מטבח לבן מעץ

המטבח  ובעיקר מטבחים חדשים של חברות מבילות כמו http://www.treemium.co.il/ למעשה מהווה בכל בית את אחד ממוקדי הישיבה האטרקטיביים ביותר מבין כל שאר חדרי האירוח בבית. עיצוב של מטבחים מעץ, ובפרט מעץ מלא, מחייב התייחסות לכמה גורמים ונהלים מעולם האדריכלות של מטבחים. נהלים אלו יכולים להיות למשל, עיצוב אשר מתמקד באותו פיגמנט או באותה משפחה של פיגמנטים. כל עוד מדובר על עיצוב של מטבחים מעץ מלא, גורמים אלו הינם חשובים ולא ניתן להתעלם מהם. מטבחים לבנים למשל הינם מטבחי עץ אשר נבנו בהתאם לעיצוב מאד ייחודי ובהתאם לחוקים ולכללים הכרחיים.

מטבחי עץ - רכיבים ואלמנטים המצריכים התייחסות

כאשר מעצבים או משפצים מטבחים במטרה להפוך אותם למטבחים עשויים מעץ יש צורך להתייחס למספר רכיבים וביניהם החיפוי, הגוונים הדומיננטיים והמנורות. כל הרכיבים הללו במטבחים שעוצבו במטבחים מעץ מלא זוכים למראה קצת אחר וייחודי משאר המטבחים הרגילים.

בכל הנוגע לנושא של תאורה עלינו לשים לב להבדלים שבין תאורה חמה לתאורה קרה במיוחד שזה נוגע למטבחי עץ, וכאשר מדברים במונחים של צבעים עלינו להתייחס לשוני בין גוון כהה לגוונים בהירים יותר. רק לאחר שרכיב התאורה הובא בחשבון ניתן לייעד ביתר קלות וחוכמה את סוג העץ ממנו ייבנה המטבח.

נתון נוסף שלא ניתן להתעלם ממנו, ולמעשה לא מדובר פה אך ורק על מטבחים מעץ מלא אלא על עיצוב של מטבחים באופן כללי הוא כמובן האופי והסגנון של דיירי הבית, כאשר המטבח, העיצוב שלו, חומרי הגלם מהם הוא נעשה, חייבים להתייחס וכן להתאים לסגנונם של המתגוררים בבית.

איך מחליטים על קניית מטבחים מעץ?

במידה ואתם מעוניינים לרכוש מטבחי עץ מלא עומדות בפניכם כמה אפשרויות רכישה, או שתוכלו לפנות אל נגריו או אל יבואנים של מטבחים ולבסוף אל חברות ריהוט ומטבחים. ישנם לא מעט הבדלים בין אפשרויות אלו וחשוב לזכור שנגר מקצועי יכול להיות אופציה לא פחות טובה מחברת ייצור של מטבחי עץ, שכן קרוב לוודאי שנגר זה בעבר הועסק ובנה מטבחים עבור אותן החברות הללו.