עיצוב מטבחים איטלקיים

ארץ המגף האגדית, הלא היא איטליה ידועה בעיקר בשל איכות העיצוב שהיא מעניקה לא רק למוצרי ביגוד והנעלה אלא לכל דבר הקשור בבית. כיום, איטליה מתבלטת גם בשל המטבחים האיטלקיים המעוצבים שלה. מטבח איטלקי מסורתי שם דגש בראש ובראשונה על שימוש בחומרי גלם איכותיים ועמידים כמו כן מתייחס באותה הרצינות לרמת הפונקציונאליות והשימושיות של המוצר המעוצב, בהתאם לנתונים מרכזיים אלו מעוצב המטבח האיטלקי.

המסורת העיצובית שמאפיינת מטבחים איטלקיים

אין זה מפתיע שהמטבח האיטלקי הוא אחד מהמטבחים המושקעים והאיכותיים ביותר שכיום ניתן למצוא בשוק, הרי לאוכל משובח ואיכותי מן הסתם גם צריך להתאים מטבח מסוגנן ומקצועי. מטבחים איטלקיים מעוצבים בהתאם לתפיסה לפיה, המטבח מהווה את אחד מהחללים המרכזיים בכל בית אשר סביבו רוחשת מרב הפעילות החברתית והמשפחתית. בשל האהבה הגדולה של האיטלקים לבישול, אסכולה זו אשר מעניקה למטבח הילה יוקרתית וייחודית, נראית מובנת מאליה ואף נדרשת בכל הנוגע לעיצוב של מטבחים ולתכנונם.

עיצוב של מטבח איטלקי - מאפיינים

עיצוב מטבח איטלקי מביא בחשבון את העובדה שמדובר במוקד משיכה בולט במיוחד ביחס לשאר חדרי הבית, ועל כן במסגרת העיצוב מושם דגש מרכזי על יצירה של מחזוריות טבעית במראה ובתחושה שמתקבלת דרך שהות במטבח. העיצוב של מטבחים איטלקיים כבר ידוע לטובה ברחבי העולם כולו וזאת בעיקר בשל איכות החומרים מהם נבנה המטבח האיטלקי וכמובן העיצוב המרשים והמדויק של האיטלקים שאיננו מאכזב אף פעם.

סגנונות שונים של המטבח האיטלקי

ניתן למצוא מטבחים איטלקיים בסגנון יוקרתי במיוחד, חלק מחברות בעלות שם עולמי וחלק מחברות פחות מוכרות וידועות בשוק. כל משפחה ישראלית שבוחרת לשלב בבית מטבח איטלקי תעניק לחלל הבית כולו מראה ייחודי, מעוצב בצורה מקצועית ומרשימה בהתאם למסורת האיטלקית הידועה כבר למעלה משנים ככזו המתאפיינת בעיצוב ברמה הגבוהה ביותר.

כמו כן ניתן לבחור בעיצובים בעלי סגנון קלאסי ומסורתי, מטבח איטלקי מודרני כאשר חומרי הגלם נתונים לבחירתו האישית של הלקוח. כך למשל ניתן לבחור בין שימוש בעץ מלא, שימוש בפורניר, וונגה, ווש, פורמייקה וכן להתאים את המרקם של הריהוט כך שיהיה מרקם מט או מרקם מבריק בשלל צבעוניות.