כיצד לעצב מטבחים קטנים בצורה חכמה ?

מעוניינים לעצב מטבח קטן בחלל די מצומצם ? מתלבטים בין כמה וכמה סגנונות ואפשרויות עיצוב? במאמר שלפניכם בחרנו להציג בפניכם מספר רכיבים שחייבים להילקח בחשבון בשעה בה מעצבים מטבחים בחללים קטנים. רכיבים אלו לרוב מזוהים עם התאורה של המטבח, מקומות האחסון והמכשירים החשמליים. מבחינת העיצוב אין שום ספק שמטבחים קטנים מהווים את אחד האתגרים הבולטים ביותר. אף על פי כן, באמצעות תכנון מקדים וחכם, ניתן ליצור מטבח קטן בעל רמת נוחות ופונקציונאליות גבוהה במיוחד.

מטבחים קטנים- רכיבים מרכזיים בעיצוב

מטבח קטן בהחלט יכול להעניק לכלל דיירי הבית מענה הולם עבור סך כל הצרכים הבסיסיים יותר והבסיסיים פחות, וזאת מבלי להשקיע בעיצוב ובריהוט סכומי עתק וכמובן לנוכח מגבלות המקום והחלל הנתונות. הדבר הראשון שמחייב התייחסות הוא ארונות המטבח, כדי להעניק למטבח הקטן שלכם תחושה קצת יותר מרווחת וחופשית חשוב מאד לשלב ארונות אשר תוכננו בצורה מתוחכמת וייחודית. מעבר לכך יש צורך בשילוב של גופי תאורה המשרים אור טבעי לבין תאורה אשר יוצרת אווירה אחרת וייחודית בחלל.

כיצד לנצל את החלל בצורה מקסימאלית ?

בסופו של דבר מטבחים בסגנון כפרי קטנים חייבים להביא בחשבון ניצול מקסימאלי ויעיל של החלל וזאת בין השאר על ידי רכישה של אביזרים ומכשירי חשמל אשר חוסכים במקום. מבחינת מקומות האחסון, מטבחים קטנים חייבים למצוא שלל רב של פתרונות יצירתיים ומקוריים, להלן כמה מההצעות שלנו עבורכם. הטיפ הראשון הוא לבנות אי עבודה באמצע החלל של המטבח הקטן שישמש גם כמשטח עבודה וגם כמקום אחסון. דבר נוסף יהיה לשלב מכשירי חשמל וארונות מטבח משני הצדדים של המטבח.

לשלב מכשירי חשמל ורהיטים בחלל של מטבחים קטנים

מכשירי חשמל חסכוניים במקום יכולים לאפשר לכם ניצול נהדר של המקום, כיום ניתן לרכוש קריים ותנורים לדוגמא אשר אינם תופסים מקום רב בחלל בשל העובדה שאינם תוכננו ועוצבו בצורה רחבה ועמוקה מדי. כמו כן מומלץ להציב שולחן מטבח נצמד לקיר או שולחן שיכול להתקפל מטה, שולחן עגול המגיע עם שני כיסאות קטנים אשר ניתנים להכנסה מתחתיו ייתן למטבח קטן הרבה מאוד טעם.