מטבחים מעץ מלא – יוקרה ששווה את העבודה

שאנחנו חושבים על מטבח יוקרתי, אנחנו לא תמיד נדמיין מטבח מעץ מלא. אך, זה ידוע שהחומר שממנו עשוי המטבח הוא לוו דווקא מה שעושה אותו יוקרתי. ישנם הרבה מטבחים, שהעיצוב שלהם הוא מה שהופך אותם למיוחדים, וגורם להם לעמוד מולל כל השאר, ולתפוס את תשומת הלב המלאה. היום מעצבים עובדים עם כל חומר ופשוט יוצרים עיצוב מיוחד שנעשה על ידי מחשבה ארוכה, ויצירתית על מנת ליצור מטבח יוקרתי. פה נכנסים לתמונה מטבחים מעץ מלא, שחומר עצמו הוא יקר, אך לא תמיד נפתס כיוקרתי. לרוב משתמשים בעץ מלא על מנת ליצור מטבח עם הרגשה כפרית, וחמימה. אבל אין שום בעיה לראות מטבח מעץ בבתים מודרנים. האיכות מאחורי מטבחים מעץ מלא, הם לא העיצוב המיוחד אלא החומר שממנו הוא עשוי, אין הרבה מטבחים שמשרתים את בעלי הבית כמו מטבח מסוג זה. בנוסף, האפשריות של מטבחים מעץ מלא, הם כמעט אין סופיות ומאשפרות למעצב יצירתי, ליצור מטבחי יוקרה בצורות שונות.

 

מטבחי יוקרה – מה מאפיין את היוקרה?

ובכן, אפשר להסתכל על כמה דברים חשובים:

  1. הגודל – הגודל של כל מטבח הוא שונה, וזאת מכיוון שגדול החדר בו הוא מותקן משתנה. לרוב מטבחי יוקרה עושים שימוש מינמליסטי בחדר, על מנת להשאיר מקום רחב.

 

  1. הצבעים – הרבה מאוד מעצבים בוחרים בצבעים מודרניים, שקלים מאוד על העין. גם הצבע של מטבח מעץ מלא ישתנה, על מנת התאמת החומר הספציפי לחדר בו מותקן המטבח.

 

  1. העיצוב – אולי הדבר הכי חשוב בכל הרשימה, והדבר הייחודי והמיוחד היחיד לכל מטבח. בחירת העיצוב נעשית על ידי על ידי מעצב שמתמחה בעיצוב מטבחים יוקרתיים. זו לא עבודה קלה כלל וכלל, ומצריכה סבלנות והבנה כוללת של התחום. על מנת לעשות עיצוב "יוקרתי" צריך להבין מה הלקוח צריך, ואת הבית שבו הולך להיות המטבח.

 

לסיכום, יש כמה מאפיינים שגורמים למטבח יוקרתי להתטבלט יותר מאחרים, ושלושה שציינו למעלה הם היותר דומיננטים, בשביל לקבל סינרגיה שלמה, יש להשתמש במעצב מטבחים מומחה שיודע ומכיר את כל האפשריות.